Διδακτική Πρόταση με βάση την ανεστραμμένη τάξη
Τίτλος: pop art
Τάξη: Β δημοτικού
Χρόνος: 45΄λ
Διδάσκουσες: Ζησιοπούλου Βασιλική-Στάμου Σταυρούλα
Διδακτικοί Στόχοι: Οι μαθητές/τριες αναμένεται να είναι σε θέση να:
-Να εξοικειωθούν με την συγκεκριμένη τέχνη
-Να γνωρίσουν αντιπροσωπευτικά έργα αυτής της τέχνης και άλλων τεχνών
-Να δημιουργήσουν το δικό του έργο τέχνης
Α Στάδιο: Προτείνεται στους μαθητές/τριες να
ανατρέξουν στην ιστοσελίδα https://arte-shop.gr/product-category/pinakes-zografikis/pop-art/
για να γνωρίσουν έργα αυτής της τέχνης. Επίσης ζητείται να περιηγηθούν σε
εικονικά περιβάλλοντα, όπως το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στο https://www.emst.gr/ και στην Εθνική Πινακοθήκη https://www.nationalgallery.gr/
Β Στάδιο:
Οι μαθητές/τριες καλούνται να δημιουργήσουν σε ομάδες πρόσωπα με την τεχνική της pop art με χρήση πινέλων ώστε να προκύψουν emoji που εκφράζουν ένα συναίσθημα. Στη
συνέχεια θα παίξουν παντομίμα μιμούμενοι τα συναισθήματα που προκύπτουν από τα emoji που ζωγράφισαν ώστε να τα βρουν οι άλλες
ομάδες.
Γ Στάδιο: Στο σπίτι οι μαθητές/τριες καλούνται
να ζωγραφίσουν- να αποδώσουν την τεχνική της pop art με πινέλα και μπατονέτες δημιουργώντας τον δικό τους αυθεντικό πίνακα, από το υλικό που είχαν
βρει στο στάδιο Α.
Οφέλη: Α) Οι μαθητές/τριες εξοικειώνονται
με την χρήση των τεχνολογικών μέσων μέσω της αναζήτησης ψηφιακού υλικού και
περιηγούνται εικονικά σε μουσεία τέχνης.
Β) Οι μαθητές/τριες ευαισθητοποιούνται μέσα από την ερμηνεία
των μηνυμάτων που εμπεριέχονται στα έργα τέχνης και κυρίως τα συναισθήματα που
εκφράζονται μέσω της pop art.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου